  • 11. Data: 2017-09-18 00:35:27
    Temat: Re: Kocioł na ekogroszek
    Od: l...@g...com

    Jeżeli dla warunków obliczeniowych wyliczone masz 8 kW to kociol 14 kW będzie
    zdecydowanie za duży. Przez wiekszośc sezonu będzie sie kisił. Mam kocioł 15 kW,
    teraz brałbym kocioł 7 kW, w ostateczności 10 kW. Dom 150m2 z ogrzewanym garażem.

  • 12. Data: 2017-09-18 00:37:17
    Od: l...@g...com

    A tak na marginesie, węgiel to syf, syf i jeszcze raz syf.

  • 13. Data: 2017-09-24 11:36:48
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

> [...]
    teraz brałbym kocioł 7 kW, w ostateczności 10 kW. Dom 150m2 z ogrzewanym garażem.

    A kolega zapodał sobie w podobnych warunkach 21 kW... na zapas! nie mogę
    sam tego pojąć. I wytłumaczyć też nie szło! że za duży i przy okazji
    przecież przepłacił eh..

    Robak