    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kolektory i nie chcę ciepła
    Date: Sun, 30 Jun 2019 22:00:18 +0200

    Lisciasty pisze:

    > A na co przewymiarowane solary?

    Może żeby było dość ciepła, gdy słońce świeci nie w pełnym wymiarze.

    > Można zrobić awaryjną pompkę, pędzoną z UPS-a, który jest doładowywany
    > z panelu foto. Samoróbkę czegoś takiego dość łatwo sklecić.

    W sezonie letnim dochodzą mnie czasem echa od Krewnych i Znajomych --
    jedziemy ma wakacje, a nie ma kogo w domu z solarem zostawić. Szuka
    się dobrej duszy, która zamieszka i będzie codziennie brać kąpiel.
    Tak sobie myślę, czy to aż pompki trzeba, czy nie wystarczy sterowany
    upuszczacz do wody? No chyba że spodziewamy się totalnego blackoutu.

    Jarek

    --
    To nie do wiary, że niedawno tak to było
    w słuchawce głos: kochanie dzwonisz, jak to miło