  • Data: 2019-07-01 14:10:49
    Temat: Re: Kolektory i nie chcę ciepła
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ~ taki znaczek to w potocznym i nie tylko znaczeniu mniej wiecej. Mniej bedzie na
    Kasprowym Wierchu wiecej w Kolobrzegu. Do tego zapewne nie uwierzysz ze jak roznica
    poziomow pomiedzy wlotem i wylotem w kolektorze wynosi jeden metr to tam gdzie nizej
    jest 0,1 atm wiecej. I to nie jest cud. A jak dolozyc ze z reguly cala unstalacja
    jest zabezpieczona naczyniem wzbiorczym to przez wyskosc slupa, albo inne srodki
    techniczne, do naczynia tez sie zwieksza cisnienie w instalacji. Tak sobie teraz
    pomyslalem po chuj ja to pisalem. I tak nie zrozumiesz.