  • Data: 2019-07-01 19:06:46
    Temat: Re: Kolektory i nie chcę ciepła
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/06/2019 23:48, Jarosław Sokołowski wrote:
    > O ile sama idea budowy basenu

    Nikt tu o *budowie* basenu nie pisze.

    > obcą, to pomysł, by chcieć ów basen podgrzewać tylko
    > czasami, a nie kiedy tylko się da, to dla mnie już
    > tylko surrealizm

    Dla mnie surrealizmem jest wyciąganie błednych wniosków na podstawie
    własnych błednych domysłów.

    Mam spory basen rozkładany za 300+ z promocji Castoramy. Rozkładam go
    *czasami* i wtedy fajnie by było wodę podgrzać. Czasami go składam,
    czasami wybywam na wakacje, czasami mi się nie chce ani składać ani
    kąpać a ciepły basen wymaga filtraci przynajmniej kilka godzin na dobę.
    Czasami potrzebuje moc z solarów a czasami nie. Okazuje się że mimo
    upływu lat nic nie wymyślono i dalej pozostaje zawór ciśnieniowy i
    wygotowanie wody z glikolem w sytuacji klęski urodzaju energetycznego.
    Zaś z chałupniczych metod to chyba brezent na rolecie ze sznurkiem byłby
    wystarczający.

    Zaznaczam też że podpięcie solarów do basenu nie umieszczonego na stałe
    jest również zabawne z powodu tego że rurki bywa że wyskakują z gniazd
    basenu, czasem ktoś nadepnie, a czasem ktoś zakręci zaworek.

    > (nie będę pytał skąd u kol. Marudnego
    > takie potrzeby).

    Toteż koledze Urojeniowemu nie zamierzam odpowiadać na takie prostackie
    zaczepki. Basen mam. Nie murowany. Jak będę potrzebował to wmuruje w
    kształcie wąsów Salvadora Bliży jeśli uznam za stosowne i wtedy można
    będzie sobie narzekać na surrealizm.