  • Data: 2019-12-05 13:00:59
    Temat: Re: Koło pełne do taczki?
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To widocznie jakaś tandeta jest. W jednej taczce mam pełne koło, taczka
    > ma z 30 lat. Działa świetnie, dobrze się prowadzi - nawet po polu, a
    > ciężary jest w stanie przenosić znacznie cięższe niż nowsza taczka z
    > dmuchanym kółkiem (np. pnie sporych drzew). Prędzej oś się urwie niż
    > kółko się spłaszczy (sprawdzone empirycznie).
    >
    > To pełne koło wygląda niemal identycznie jak to:
    > https://www.materiauxnet.com/roue-de-brouette-pf-145
    -pleine-haemmerlin.html

    Wiadomo, kółka pochodzą z kraju, który nie jest synonimem jakości.

    Link pokazuje, że da się zrobić kółko, które będzie lekko chodzić i
    jednocześnie nadaje się do dużych ciężarów. Tylko kto je u nas kupi,
    jeśli kosztuje tyle co 4 nowe taczki.
    Po taniości się idzie. U mnie było dużo kostki do położenia, 4 taczki
    chodziły non stop, tylko z tą moją jedną nie było problemu. Tylko że
    moja była kupiona w normalnym sklepie.