  • Data: 2014-09-16 15:43:58
    Temat: Re: Kompostowanie owoców
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-16 o 15:01, krak pisze:

    > Dokładnie taka odpowiedź usłyszałem od znajomego o problem śliwkowych
    > spadów. Np. alledrogo pełne jest maszyn
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6
    -p-lic-2-kol-0904&category=93841&order=pd&search_sco
    pe=category-93841&string=kolumna
    Nadal się będę upierał, żeby niepotrzebnie nie ryzykować.

    Informacyjnie:
    http://bip.ms.gov.pl/pl/dzialalnosc/statystyki/staty
    styki-2010/
    Statystyki 2010 -> Prawomocnie skazani dorośli wg rodzajów przestępstw i
    wymiaru kary - czyn główny w latach 2006-2010 (liczba pobrań: 4129)
    Pobrać tabelkę i wyszukać (ctr F) Art.44

    Wychodzi nam w dziale "rodzaje przestępstw przeciwko" Ust. z 2006.10.18
    o wyrobie napojów........
    że mamy co roku trzycyfrową liczbę prawomocnie skazanych za bimberek, z
    czego pewnie część była przekonana, że można to robić legalnie, skoro w
    internecie można kupić legalnie fajny sprzęt, a na własny użytek, to
    niby dlaczego miałoby być nielegalne przedestylowanie paru literków
    śliwowiczki.
    Jacek