  • Data: 2014-09-16 16:13:12
    Temat: Re: Kompostowanie owoców
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli trzeba, to niniejszym udzielam. Przyda się ono na coś? Nic mi nie
    > wiadomo o tym, by był jakiś zakaz destylacji. Chyba żeby ktoś chciał wlać
    > to do baku samochodu i jeździć po drogach publicznych -- wtedy powinien
    > wypełnić odpowiedni druk i zapłacić akcyzę w urzędzie skarbowym. A tak,
    > to trudno go za coś skazać -- ani za posiadanie aparatury, ani za użycie.
    > Zresztą niedawno na targach w Kielcach (rolno-leśne one chyba były)
    > widziałem bimbrownię wystawiana przez jedną z firm. Ze stali nierdzewnej,
    > forma modernistyczna, do ustawienia w salonie lub gabinecie. Próbkami
> [...]

    Jasne że się przyda. Mi też nie wiadomo jak prawo patrzy na takie
    praktyki obecnie. Wiem że kiedyś można było za to pójść do paki, a jakoś
    nie obiło mi się o uszy że ten zakaz zniesiono. No wiesz, Bałkany
    Bałkanami, ale w tej kwestii nie obowiązuje ogólne europejskie prawo.
    Skoro jednak twierdzisz że można, to tylko pozostanie się upewnić.. Dzięki.