  • Data: 2016-11-23 22:07:16
    Temat: Re: Koniec budowy instalacji gazowej wewnętrznej
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-23 o 19:17, Kris pisze:

    > A co lokalna gazownia na to? Warto spytać bo w Polsce to czasami co kraj to
    obyczaj.

    No ale gazownia to chyba nie ma nic do rzeczy w kwestii rozliczania
    pozwolenia na budowę, nie?
    Gazownia przyjęła zgłoszenie o gotowości instalacji do napełnienia,
    przyszedł ktoś tam, potwierdził i podbił co trzeba i zaczęli mi
    dostarczać gaz. Ale pozwolenie na budowę sobie cały czas jest, bo
    teoretycznie mogłem dokończyć jeszcze tą drugą odnogę (acz nie muszę, no
    i w tym momencie właśnie już nie chcę).

    Kżyho