  • Data: 2019-12-05 10:27:14
    Temat: Re: Koo pene do taczki?
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > powietrze schodzi
    ja mam taczke po dziadku z kolem stalowym. zapewne samoroba. glosna na
    twardym. owinalem opona z roweru i jest cisza.
    ale pewnie to nie pomysl na dzisiejsze czasy.
    jesli problem jest z uchodzeniem powietrza z detki to zastosowac manewr z
    rowerow.
    detke wyplukac i zalac mlekiem.
    o ile tam talk jest to wyplukac. jak nie ma od razu lac. lateks uszczelni
    mikrodziury.
    jak przebijesz a nie rozetniesz to nawet i przebicie sie uszczelni.
    jak rozpadaja sie opony to faktycznie. brak pomyslu.