eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5ceab657$0$21589$426a74cc@news.free.fr>
    <5ceac617$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ceacc23$0$14355$426a74cc@news.free.fr>
    <5cead351$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ceadb87$0$14386$426a74cc@news.free.fr>
    <5ceae2dc$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ceafdad$0$15480$426a74cc@news.free.fr>
    <5ceb0187$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 27 May 2019 07:09:28 GMT

    On Sun, 26 May 2019 23:13:35 +0200, Uzytkownik wrote:
    > Proponuję dołożyć do tego zestawienia haseł, hasło "inseminacja"

    Zgoda, ale tylko pod warunkiem, że wykonują ją kosmici. Następnie dodajmy
    jeszcze definicję klonowania oraz hybrydogenezy dla pełności obrazu.

    > Proponuję skończyć tą jałową dyskusję, bo nie owce są tematem tego
    > wątku.

    Ależ dyskusja nie jest wcale jałowa. Dowiedzieliśmy się z niej, że zakup
    owcy nie wiąże się z natychmiastową wizytą urzędnika z Brukseli, który
    czekał całe życie na to by naszej owcy zajrzeć do ucha. Dowiadujemy się
    także, że ktoś, kto nie jest hodowcą, niekoniecznie podlega obowiązkom
    hodowcy (niemniej po szczegóły odsyłam zainteresowanych do swoich
    lokalnych urzędów), oraz że zakup pojedynczej owcy, papugi czy świnki
    morskiej nie wystarczy aby móc pochwalić się "hodowlą".

    Mateusz