eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
  • Data: 2018-01-09 16:09:12
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 8 Jan 2018 19:18:32 +0100, nadir

    > Nic nie zmieniam, widzisz tam "i/lub"? Liczone to było jakoś tak, że
    > można mieć PC lub WM, lub to i to, w zależności jakie koszty materiałów
    > i urządzeń.

    Nie przypominam sobie żeby ktoś pisał "i". Dlatego pewnie Lisciasty,
    słusznie, się poirytował.

    > No nikt nie podawał, że WM robi jakaś wypaśna firma z certyfikatami,
    > najtańszy rekuperator, najtańsze rury, własna robota.

    Mnie wyceniono gotową WM (z rekuperatorem) na 12-16 tys. zł brutto z
    robocizną dla domu 180m2 uzytkowej. Jak ktoś sam porobi, to pewnie zjedzie
    spokojnie do 10 tys. Jak ktoś ma mały dom i pociśnie na bardziej gówniany
    reku (u mnie w wycenach były reku od 5-9 tys. -- więc nie najtańsze) to się
    zamknie w 6-8.

    --
    Pozdor
    Myjk