eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 11 Jan 2018 18:54:32 +0100

    Thu, 11 Jan 2018 18:30:45 +0100, gobo

    > Nie - nie bylo tak zle. Pompa ok 20tys, kotlownia ok 3.5-4tys, dwa
    > odwierty + zakopywanie dobiegow, zgrzewania itp lacznie ok 22tys.
    > Firma ma tyle roboty do wiercenia w "twardym", ze czekalem na nich
    > prawie pol roku.

    Coś tania ta pompa jak na Junkersa. ;) Ale już sobie przypomniałem, że tam
    nie miałeś dużego zapotrzebowania i się upierałeś na te odwierty zamiast
    deczko lepiej docieplić i powietrzną zamontować za 25 zamiast 48. ;P

    Ja planuję (polską) PC 8kW w sumie za 30k z kotłownią i wymiennikiem
    poziomym (a to cena bez kiwnięcia palcem, robione przez instalatora od A do
    Z, więc jak pogmeram sam w ziemi, i powalczę z rurą to powinno wyjść
    taniej).

    --
    Pozdor
    Myjk