eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    <mh2cq2fhx2m8$.dlg@myjk.org> <p32fq6$ud7$4@news.icm.edu.pl>
    <1...@m...org> <p34qc6$234$8@news.icm.edu.pl>
    <1...@m...org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org> <5a560abb$0$7179$426a34cc@news.free.fr>
    <p37el3$mrk$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <p388j2$fdm$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <1...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <4...@g...com>
    <o...@l...harvard.local> <p39qjt$msv$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local> <p3b0h3$420$1@dont-email.me>
    Date: Fri, 12 Jan 2018 21:20:53 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 19:58 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > wybacz, ale nie znalazłem tam informacji o sprawności.

    Nie ma żadnego znaczenia sprawność osiągana dzisiaj, wystarczy, że jest
    większa od 0 i są ludzie/firmy, które ją podnoszą.

    > ło! dużo. ale powietrze zawsze będzie takie same i nie będie przewodzić
    > prądu.

    Ale przewodniki/nadprzewodniki mogą być inne. Ktoś może odkryć za chwilę
    nowe prawo fizyki. Zawsze trzeba próbować. Jak by wszyscy ludzie myśleli
    jak Ty (bez obrazy) to byśmy dalej mieli maszyny parowe.

    TG