  • Data: 2018-08-14 23:45:06
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-14 o 22:01, Adam Sz. pisze:

    > On zdaje się pisze o kosztach utrzymania (czynsz), a Ty o kosztach
    > wynajmu - to jakby dwie zupełnie różne sprawy :)

    Czy aby na pewno?

    > Wynajmowane mieszkanie w prywatnej kamienicy 80m? + ok 16-18m? w piwnicy 482,17 z
    woda i smieciami.

    Pisze chyba o wynajmowanym mieszkaniu o powierzchni 80m2 za niecałe
    500zł z wliczoną wodą i śmieciami?
    Chyba chodzi o to mieszkanie w którym mieszka, a o którym kiedyś pisał,
    że płaci czynsz rzędu 150 czy 200zł?
    Nie chce mi się szukać jego wypowiedzi, ale śmierdzi mi tu kłamstwem :)