  • Data: 2018-08-15 00:03:02
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz najem okazjonalny z najmem w budynkach z mieszkaniami do najmu i tych w
    ktorych mieszkaja wlasciciele albo spoldzielcy. Krojenie studentow na kase za
    wynajecie im mieszkania to od prl standard. Inna sprawa ze ma uzasadnienie
    ekonomiczne. Wynajecie zgranej paczce studentow mieszkania na dwa lata konczy sie
    remontem kapitalnym i kupieniem nowego wyposazenia przed wynajeciem nastepnej ekipie.

    Bzdury piszesz. Widziałem te rzekomo zdewastowane mieszkania przez
    studentów. Poza tym wynajmując mieszkanie musiałem zapłacić kaucję to
    jeszcze podpisywać weksle. Po każdym wynajmie dokonywane są oględziny i
    jeżeli są jakiekolwiek zniszczenia czy choćby nawet tylko ściana
    pobrudzona to trzeba zapłacić za jej pomalowanie.
    Nie wiem skąd Ty czerpiesz swoje informacje, ale są one nieprawdziwe.