  • Data: 2018-08-28 16:54:36
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2018 16:22, Kris pisze:

    > Na koniach, owcach, odmianach czereśni i zwalczaniu chorób gruszy tez się zna;)
    Znaczy w tych tematach też obrażał rozmówców.

    A zna się, jak każdy kto już swoje lata ma i jest panem na włościach.
    Obraziłeś się, że Cię nazwałem Czereśniakiem, gdy pytałeś o czereśnie?
    To powinien być dla Ciebie komplement, bo Tomek Czereśniak (vide
    'Czterej pancerni i pies'), to chłopek-roztropek z poczuciem humoru.
    A Ty nie jesteś roztropek i poczucia humoru nie masz.

    .