  • Data: 2017-09-14 14:25:20
    Temat: Re: Kotwa w betonie
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zetke mam to zetke dam, podobno na zetce zywica jest mocniesza. Wypelniacza nie
    chcialem dawac bo latwiej wplynie do otworu.

    Co do celu: budynek drewniany przymocuje dodatkowo do fundamentu. Jest pret fi12 od
    murlaty w dol i chce go przyspawac do rozwazanych kotew. 2 kotwy na jeden pret, a
    pretow w budynku jest chyba 10.
    Kotwa przebije zbrojona plyte wylewki i jeszcze wlezie na co najmniej jeden bloczek.

    Nie wiem czy w ogole potrzeba to robic, ale wiatry coraz mocniejsze a teraz mam do
    tego pelny dostep wiec za grosze to zrobie.

    b.