  • 11. Data: 2009-09-16 10:43:10
    Temat: Re: Kris 131,50
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    E no Panowie!
    Nie róbcie jaj. Coś się Wam pomerdało.

    pozdr.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...
    [ Powered by Jah & Reggae Riddim ]

  • 12. Data: 2009-09-16 10:50:11
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4ab0c147$1@news.home.net.pl...
    >E no Panowie!
    > Nie róbcie jaj. Coś się Wam pomerdało.

    A daj spokój;))
    Piszemy o preparacie do malowania drewna Śnieżka Drewkorn.
    Z tematem grupy związane?
    Związane.

  • 13. Data: 2009-09-16 15:37:05
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    >E no Panowie!
    > Nie róbcie jaj. Coś się Wam pomerdało.

    To jest dalsza czesc innego watku, ale masz racje.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-09-16 15:38:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > W hurtowni spotkałem akurat przedstawiciela handlowego Śnieżki. Drewkorn
    > oczywiście ok mówił ale bardziej polecał Śnieżka Lazura do drewna. Też z
    > teflonem itp ale troche droższa.
    > Jednak kupiłem Drewkorn.

    Lazur podchodzi troche chyba pod lakier impregnujacy. Cos jak lakierobejca z
    impregnatem, ale to chyba tanie nie jest.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-09-17 10:13:31
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest dalsza czesc innego watku, ale masz racje.

    Dobra Maniek jak juz nam prywatny wątek wyszedł to napisz mi jeszcze jakie
    wiertło solidne kupić. Mam do wywiercenia ok 120 otworów 8mm2.
    W stali. W kątowniku konkretnie. Wiercić będe na wiertarce stołowej jeśli to
    ma jakieś znaczenie.
    Jeszcze będe wiercił 16 otworów 12mm2 ale tu najtańszy szajs wytrzyma
    zapewne

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-09-17 10:43:24
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > to ma jakieś znaczenie.
    > Jeszcze będe wiercił 16 otworów 12mm2 ale tu najtańszy szajs wytrzyma

    To nie jest proste pytanie. :-)

    Oba wiertla wymagaja nie za duzych obrotow. Wiertarka stolowa to nie reczna
    i w zasadzie kazde wiertlo bedzie zywotniejsze. Uwazam osobiscie ze wiertla
    Irwin sa naprawde dobre przy normalnej cenie i takie Ci pewnie wystarczy.
    Jakis czas temu wzialem na probe wiertla kobaltowe Yato i opinie sa bardzo
    dobre, ale ich nie mozna przegrzac, czy li dalej obroty. :-) Sa oczywiscie
    kobalty Irwina, ale znacznie drozsze i nie jestem pewien czy tyle razy
    lepsze, raczej nie.
    Tanich, przede wszystkim niemarkowych wiertel nie kupuj bo szkoda pieniedzy
    i nerwow. W sumie jak znajdziesz to wez ktores z tych co napisalem a nie
    powinienes sie zawiesc.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-09-28 13:50:35
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomoœci news:h8qdn0$c4l$1@news.onet.pl...

    > No ale czemu nie? Tylko widzisz co to za towar i jak to wyslac? :-)

    > Ceny uczciwe

    W Leroy widziałem wczoraj 10 litrów kolor 154zł.
    Czyli drożej jak w w lokalnych sklepach.

    Krzysiek