  • Data: 2018-10-12 09:51:27
    Temat: Re: Kruszywo pod "parking".
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 października 2018 09:21:28 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > pytałem kiedys, ale chyba sie nie doczekałem odpowiedzi. Do budowy dojeżdzam
    osobówką (tylko i wyłącznie). Teren jakos tam gliniasty, poza okresami deszczowymi
    jezdzi sie wyśmienicie.
    > Czy gdybym ułożył ażurową mebę prosto na tę glinę miałby szanse to zadziałać?
    Chodzi o te okresy deszczowe.
    > Nie chce kamieniem na razie sypac bo za kilka lat ruszy druga budowa (moze) a wtedy
    i tak wszystko do poprawy będzie. No i trawa w ażurowych płytach połozonych na
    kamieniu rośnie słabo.

    A wapnem jakbyś ta glinę potraktował?
    Drogowcy tak robią stabilizując grunty gliniaste