    From: "Dirko" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Krzewy ozdobne
    Date: Thu, 9 Mar 2017 15:24:20 +0100

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:58c15cf8$0$653$65785112@news.neostrada.pl...

    > ... wcześniej (do zupełnie niedawna) miałem w tym miejscu modrzewie, one
    > też traciły igliwie. Chciałbym się ukrywać za tym żywopłotem praktycznie
    > tylko na czas upraw w warzywniaku, i temu przede wszystkim ma służyć.
    Hejka. Mam na działce dwie pęcherznice kalinolistne: diabolo i luteus.
    Solidne krzaczory od których corocznie mamy kilkanaście siewek i tu
    ciekawostka bo o liściach czerwonych, żółtych ale także zielonych.
    Ponadto mógłbym polecić jaśminy, lilaki, żylistki kalinę buldeneż,
    ligustr Aureum lub Argentum czy nawt derenie ozdobne np. "Elegantissima"
    Pozdrawiam elegancko Ja...cki