    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Krzewy ozdobne
    From: XL <i...@g...pl>
    Date: 27 Mar 2017 18:24:10 GMT

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > "Uroda" tego żywopłotu to trochę dalszy plan. Zależało mi na maksymalnie
    > szybkich przyrostach i dużym zacienieniu. Mam nadzieję że Pęcherznica
    > spełni te oczekiwania. Oprócz niej posadziłem jeszcze jaśmin i forsycje.
    > Ale te już z uwzględnieniem ich potencjalnie słabszego wzrostu.. Jednym
    > słowem zostały posadzone nie w newralgicznym punkcie żywopłotu.. ;-)

    Mam nadzieję, że oczekując szybkiego zagęszczenia tej roślinnej osłony nie
    poszedłeś na ilość tj. na gęstość sadzenia, lecz uzyskasz efekt poprzez
    odpowiednie przycinanie zagęszczające korony. Zbyt gęsto sadzone młode
    rośliny będą słabsze i będą wolno się rozrastać z powodu konkurowania o
    substancje odżywcze i wodę.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.