    Subject: Re: Krzewy ozdobne
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    <58db69b4$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 31 Mar 2017 13:07:34 +0200

    W dniu 2017-03-29 o 10:00, XL pisze:

    > E, nie, na żywopłot to za rzadko. Albo jeden rząd co pół metra, albo lepiej
    > ci metr, ale DWA rzędy w " mijankę".

    Podobno że w wypadku pęcherznicy - nie za rzadko. Podobno są to potężne
    krzaki. A w wypadku forsycji i jaśminu to już nie chodzi tyle o
    zagęszczenie a o ozdobę i zapachy..

> [...]
    > tempie kosmicznym, bez nudy, no i jakie pole (w przenosni i dosłownie) do
    > popisu uzyskuję przy tym pod uprawy! Bezmyślne przebieranie nogami na
    > bieżni/rowerku/orbitreku ma się do tego nijak - katowanie się w dusznych
    > pomieszczeniach z widokiem na czyjeś spocone plecy, pachy i opony to nie
    > dla mnie :-)))
    >
    > Wracając do upraw - papryka w doniczkach już spora, pomidory wysiane, za
    > chwilę sieję korzeniowe i groszek, kwiaty itp. Wczoraj przyszła paka z 40
    > odmianami dalii.
    > Jak widzisz baaaaaaardzo dużo kopania przede mną :-D

    Też nie pozwalam nikomu na kopanie. Po zimowej bezczynności taka praca
    to sama przyjemność.. nie wspominając juz o korzyściach które wymieniłaś
    powyżej.:-)

    No tak,. Też będę musiał sobie zorganizować ogrzewany inspekt, bo
    papryka i pomidory w rozsadniku na parapecie w domu znowu się nie udały.
    Który to już raz.. Do prawidłowego wzrostu chyba muszą mieć odpowiedni
    mikroklimat, który może zapewnić tylko ogrzewany inspekt bądź szklarnia.