    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Tue, 10 Dec 2013 18:49:51 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 10.12.2013 o 13:36 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Argumenty "uzytkownika" ze jak padnie prad to nie kupie agregatu bo w
    > marketach
    > beda kolejki jest po prostu z dupy wziety i az zal z takim czyms
    > dyskutowac.
    > Na allegro jest ponad 5 tys agregatow wystawionych - ze niby wszystkie
    > nagle
    > zostana wykupione? :)) Klikam kup teraz i jutro mam go w domu, nie musze
    > stac w kolejkach jak idiota za PRLu. No ale co kto lubi.
    > pozdr.

    Dokładnie tak myślałem, aż pewnego dnia w lipcu przyszła burza (tak
    konkretna z gradobiciem i mini tornado) - centrum Polski, 20 km od Wawy.
    Akurat był piątek, linie zerwane, z hektar lasu leży, prądu niema i
    infolinia nie wie kiedy będzie. W piątek już mi się nie chciało, dzwonię w
    sobotę rano do wypożyczalni po agregat - nigdzie już nie ma. Robię objazd
    po marketach (kilkanaście sztuk - Wawa i okolice) - nigdzie już nie ma,
    tam gdzie obsługa robi nadzieję, że może w innym magazynie są - kolejki
    jak w PRL. Mamy sobotę po południu, nie ma prądu (infolinia mówi, że nie
    będzie co najmniej do wtorku), jest upalny lipiec (grubo ponad 30 st), w
    domu lodówki, zamrażarki, dwoje małych dzieci (jedno 4 mies). Kupiłem
    agregat od gościa na parkingu pod castoramą dając mu 2x razy tyle ile
    przed chwilą zapłacił.
    Od tego czasu (z 6 lat mineło) utrzymuję ten przepłacony agregat w
    gotowości bojowej - odpalam go dwa razy do roku na godzinkę.

    TG