    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <52a716ba$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <52a7236c$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <52a8068a$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Wed, 11 Dec 2013 09:37:28 +0100

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:52a8068a$0$2139$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >
    > To masz bardzo mylne wyobrażenia.
    > Kolego, ja robię od najprostszych do najbardziej wyrafinowanych i
    > nafaszerowanych automatyką, w najnowszych technologiach jakie są na
    > rynku. Jednak preferuję najprostsze rozwiazania, ponieważ są
    > najbardziej niezawodne i najłatwiejsze do obsługi przez przeciętnego
    > użytkownika.

    > Za mało miałeś kontaktu z ludźmi, którzy nierzadko cały rok ściułają,
    > aby sobie kupić trochę węgla na zimę, a Ty tu piszesz o mega
    > technologiach.

    > Wiem, ale nie "chcem" korzystać z usług "wielkiego brata" :)

    P.S.
    Wykonując każdą usługę, uwzględniam potrzeby oraz możliwości ogarnięcia
    przez danego użytkownika.
    Większość ludzi ma problemy ze zrozumieniem podstawowych zasad obsługi
    choćby prostego sterownika kotła, a co dopiero bardziej wyrafinowanych
    układów automatyki. Projektuję i wykonuję także układy automatyki w
    oparciu o programowalne PLC, ale tylko wtedy, kiedy ma to sens.
    Bezmyślne wciskanie komuś wyrafinowanych rozwiązań, tylko dlatego, że ja
    potrafię je zaprojektować i wykonać jest bezsensowne, ponieważ klienci,
    którym na siłę będziesz próbował coś wcisnąć, przestaną być twoimi
    klientami.