    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Wed, 11 Dec 2013 12:54:08 +0100
    <52a716ba$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <52a7236c$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>

    W dniu 2013-12-11 02:22, Adam pisze:

    > W takich sytuacjach zawsze obdzwaniam 3-4 sprzedawcow i uczciwie pytam kiedy
    > wysylka zostanie zrealizowana jezeli klikne w ciagu 5 minut "kup teraz".
    > I nigdy sie jeszcze nie zawiodlem - zawsze towar byl na czas. A naprawde
    > duzo tam kupuje :)

    No ale przeciez napisal, ze w piatek. Przesylke bedziesz mial
    najszybciej w poniedzialek.

    > W ogole. Ale przez to wyobrazam sobie Ciebie jako niezaradnego staruszka
    > (bo ze znanych mi hydraulikow tylko ci przedwojenni proponuja jeszcze takie
    > cuda). W dobie Internetu stac jak cwok w markecie i rozkladac bezradnie
    > rece w dlugiej kolejce po agregat to dla mnie szczyt niezaradnosci i jakis
    > abstrakcyjny przyklad i argument :) Rozumiem, ze tak sie moze zdarzyc ale
    > wtedy sprawdzam allegro i jade kawalek dalej (do miasta / wojewodztwa obok).

    Oj Adam.
    Zakladasz, ze kazdy dzien tygodnia to sobota chyba. Zwykle ludzie
    pracuja od ktorejs do ktorejs. Wyprawa do wojewodztwa obok to kilka
    godzin. Raz, ze to czas, dwa - dodatkowe koszty. Od jakiegos czasu
    obserwuje tez takowe zjawisko, ze w sieci wcale nie kupuje sie taniej.
    Oczywiscie jakies pierdoly w stylu pendrive, czy podobne czesto tak, ale
    drozsze rzeczy to jakos nie bardzo. W tym roku kupowalem pare rzeczy, od
    telewizora, przez aparat foto do komputerow. Nawet nieco szybsza karte
    SD kupilem w sklepie od reki. Wszystkie te rzeczy kupilem w normalnym
    sklepie. Cena byla nizsza i towar od reki. Wiekszosc sprawdzen np. na
    allegro to przekonanie, ze kupilem taniej. Bez sensu to kupowanie w
    sieci. Nie dosc, ze ryzyko to i jeszcze czekac trzeba. A jak chcesz
    szybko to przesylka razy dwa.

    Pozdro.. TK