    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 18 Dec 2013 13:59:56 -0800 (PST)
    <6...@g...com>
    <l8rsi1$ail$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>
    <l8rvn3$hhh$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <l8s1s1$m16$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <52b1abdc$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8sb7e$a9t$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <l8sue0$jcu$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 18 grudnia 2013 20:52:22 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A no mam:
    > http://ark.intel.com/products/65707

    No nie masz - masz 2 cory i 4 watki. Ale to fizycznie nadal tylko 2 rdzenie.
    Takze masz w laptopie slabszy CPU niz ma "smartfonik" xperia z :)

    > W wersji 13,3" kosztowal dwa tyski. Ile kosztuje smartfon 1,5?

    Xperie Z wyrwiesz nowa za jakies 1,2-1,3k.

    > http://www.ceneo.pl/21110308#tab=click
    > No fakt, potrafi dzwonic i jest tanszy. A no i robi sweet focie.
    > Niestety nie przeszukam nim bazy kilkadziesiat giga a do GTA bede musial
    > pozyczyc okularow ze szklami jak denka od butelek. Nie rozumiem jak
    > mozna to porownywac do normalnego komputera..
    > Naprawde ogladasz na tym filmy?

    Tylko krotkie. Juz kiedys pisalem do czego uzywam smartfona - mam swoj system
    obslugi calej firmy / serwerow / klientow / billingow / helpdesku
    zaprojektowany m.in. pod malego smartfona. Po to zeby moc pracowac lezac
    w hamaku w ogrodku bez potrzeby trzymania 2kg laptopa na sobie :) Uzywam
    ASANy - softu do zarzadzania projektami / czasem / praca. Uzywam facebooka
    - bynajmniej nie zeby ogladac "słit focie" tylko tego obecnie sie wymaga
    od internetowej firmy - masz byc dostepny online o kazdej porze dnia i nocy.
    Uzywam czesto SSH jak trzeba cos szybko zrobic na jakims serwerze - cos
    sprawdzic, zrestartowac, wydac jakies polecenie. Moge to zrobic w kazdej
    chwili - a jak pisalem moja robota to glownie koniecznosc bycia online
    i przede wszystkim szybka reakcja na rozne zdarzenia.

    Oczywiscie ze 90% roboty robie na laptopie bo to wygodniejsze ale dzieki
    temu ze mam to wszystko tez w telefonie moge sobie wyskoczyc gdzie chce,
    kiedy chce i zawsze miec przy sobie dostep do calej mojej pracy.

    > Lata temu juz kilka mialem dylemat czy kupic komputer z prockiem 386,
    > czy 486 SX 25MHz. Mimo, ze taktowanie zegara 368 w tamtym czasie bylo
    > wyzsze to jednak nie byl tak wydajny jak okrojony 486. Prawde mowiac
    > dziwi mnie, ze porownujesz tylko zegar.

    Juz Ci pisalem -> fakt, ze chodzi na tym np. GTA czy Need for Speed i to
    nie sa jakiestam okrojone podrobki tylko normalne pelne wersje tych samych
    gier z identyczna grafika co na PC, swiadczy o tym ze te procki to nie
    jakies okrojone gowienka tylko prawdziwe potwory ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.