eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto ma lepszą bramę ? › Re: Kto ma lepszą bramę ?
  • X-Received: by 10.182.120.199 with SMTP id le7mr218353obb.5.1440834806487; Sat, 29
    Aug 2015 00:53:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.120.199 with SMTP id le7mr218353obb.5.1440834806487; Sat, 29
    Aug 2015 00:53:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    69no197548qgi.0!news-out.google.com!nt1ni18169igb.0!nntp.google.com!u8no319317i
    gq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 29 Aug 2015 00:53:26 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55e15e89$0$4770$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <5...@g...com>
    <55d7a2b2$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d82840$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55d98b52$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55d9a9d4$0$4772$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <55d9d36b$0$4784$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d9dd2f$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <55da0aa1$0$27528$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrki0k$igd$1@node1.news.atman.pl>
    <55df7120$0$4782$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <55e05a07$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e0c25e$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e0cb1c$0$4779$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55e15e89$0$4770$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 29 Aug 2015 07:53:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:504321
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 09:26:13 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > A ja tobie polecam mniej fantazjować, mniej kłamać i pisać bez
    > złośliwości i nie stosować "argumentum ad personam".
    Ale Jacku- w tej dyskusji przerosłeś samego siebie- wymyślałeś kłopoty tylko po to
    aby je bohatersko zwalczać.
    Najpierw narzekałeś że na polskich autostradach nie ma stacji paliw, jak Tobie
    udowodnili że są to narzekałeś że jest Lotos a nie Orlen.
    Do tego jakieś wywody o kartach paliwowych itp. Jak ktoś płaci flotową karta nie bawi
    się w nalewanie paliwa za 50zł tylko leje do pełna i wtedy praktycznie każdą naszą
    autostradę może przejechać od początku do końca.
    No i Twoje pisanie o wiecznych remontach w Polsce a że w Niemczech to taki miód.
    Expertem w tych tematach nie jestem ale na polskich autostradach są stacje paliw,
    remonty tez są ale robią nawet w nocy, objazdy mniej lub gorzej ale są oznaczone.
    Miałem okazje kilka tygodni temu autostrada niemiecką jechać. Stacji paliw przy
    autostradzie nie było, co do oznaczenia to było np. tak: znak że za 60km będzie
    stacja paliw, przejeżdżam t50km kolejny znak że stacja paliw za 10km. dojeżdżam,
    stacji paliw nie ma jest zjazd z autostrady. zjeżdżam myśląc ze zaraz za rogiem
    będzie stacja paliw. poi zjechaniu widzę kolejny znak że stacja paliw w następnej
    miejscowości za 17km. Tak więc oznakowania na niemieckich autostradach też są mylące.
    Co do remontów- w okolicach Lubecki był duży remont/przebudowa, objazdy tak kiepsko
    oznaczone że przegapiłem odpowiedni zjazd i musiałem kilkadziesiąt km nadrabiać. Było
    to ok 3 nad ranem- nikt tam nic nie robił o tej porze, więc tez nie jest taki pewnik
    że Niemcy to po nocach robią remonty.
    W drodze powrotnej jadąc w okolice Szczecina, niemiecka autostrada kilkadziesiąt km
    przed granica jest fatalnej jakości, chyba z betonowych płyt bo jazda po niej
    przypomina test drive. Po przejechaniu granicy i wjeździe na polskie drogi komfort
    jazdy od razu wsporo wyższy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1