  • Data: 2023-08-08 09:03:36
    Temat: Re: Ktos kłamie czy co?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2023 o 07:37 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Nie pisz chop.
    >
    > "Minister zdrowia Adam Niedzielski odniósł się do pomysłu karania
    > pacjentów za nieodwoływanie wizyt u lekarza. Autor proponuje m.in.
    > wysyłanie pouczeń przez NFZ, wpisywanie pacjentów do Krajowego Rejestru
    > Zadłużonych, a nawet wyłączenie takich osób z powszechnego systemu
    > opieki zdrowotnej na 12 miesięcy."
    >
    > https://www.rynekzdrowia.pl/Prawo/Srogie-kary-dla-pa
    cjentow-za-nieodwolywanie-wizyt-Minister-zdrowia-zaj
    al-stanowisko,248088,2.html

    To jet dla mnie dopuszczalne, tak samo jak wywalenie z nfz za nieopłacone
    składki, czy odłączenie prądu za niezapłacone faktury. Ci, którzy się
    umawiają i nie zwalniają terminu z powodu zdarzeń losowych to jeszcze
    gorsza kategoria niż dłużnicy.

    TG