    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ku przestrodze
    Date: Fri, 23 Mar 2012 16:41:57 +0100
    <jkfcnm$uqj$1@node2.news.atman.pl> <4f6b9063$1@news.home.net.pl>
    <jkg95l$udt$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c286d$0$1277$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhedj$2ul$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c3e1d$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhi6s$6t9$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c4e52$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhkf8$99t$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c6670$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhpn6$f0t$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c768a$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhu3c$jsf$1@node2.news.atman.pl> <jkhuho$g8l$1@usenet.news.interia.pl>
    <jkhvj2$lgc$1@node2.news.atman.pl> <jki1f6$kqj$1@usenet.news.interia.pl>

    dyskusyjnych:jki1f6$kqj$...@u...news.interia.pl...

    > Tu zakonczmy, bo dalej to mniej wiecej kazdy cwierc inteligent wie.
    > Wiec jak te kase sie zarabia bedac wyrzuconym z pracy?

    Na jaki adres mam przesłać fakturę za doradztwo inwestycyjne?
    :-)

    Co ja ci mam teraz pomysł na biznes podać na tacy? Mogę ci napisać co robili
    moi bliżsi i dalsi znajomi z wykształceniem i bez niego:

    Zajęcia chwilowe "na przeczekanie" bez chęci zakładania firmy:
    - robienie biżuterii i sprzedawanie przez allegro i punkty w centrach
    handlowych
    - robienie serwetek na szydełku i sprzedawanie przez allegro
    - robienie kartek pocztowych i bukietów z liści i sprzedawanie przez
    kwiaciarnie

    Zajęcia które miały być na chwilę, a skończyły się założeniem kilkuosobowych
    spółek:
    - projektowanie grafiki na strony www
    - przepisywanie i tłumaczenie tekstów
    - projektowanie ( a później też wykonawstwo) reklam

    Zajęcia które skończyły się na działalności bez zamiaru dalszego rozwoju do
    firmy (ale to może się jeszcze zmienić)
    - fotograf ślubny
    - sklep z elektroniką
    - robienie instalacji CO

    Zajęcia które skończyły się założeniem sporej firmy
    - robienie mebli ogrodowych i altanek (skończyło się na firmie
    zatrudniającej ok. 10 osób)
    - administrowanie siecią osiedlową (skończyło się na kilkuosobowej spółce)
    - administrowanie siecią w małej firmie (skończyło się na firmie
    programistycznej zatrudniającej ok 15 osób)

    A to tylko spośród znanych mi osób które kończyły naukę lub traciły pracę w
    ostatnich 5 latach.

    > Propaganda...

    ??? W świetle tego co napisałem powyżej raczej stwierdzenie faktów, ale
    wiem, że to prawda niewygodna. Łatwiej nic nie robić i mówić, że się nie da,
    że trzeba mieć znajomości, że pierwszy milion trzeba ukraść itd. czyli
    standardowe polskie mnie się nie chce i nic nie mam to będę zniechęcał
    innych by też nic nie mieli. Wkurza mnie taka mentalność.

    Pozdrawiam
    Ergie