    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 24 Sep 2012 00:58:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 08:16:27 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Miałem chwilowo nieco "zbędnej" kasy więc pozwoliłem sobie na drobny
    >
    > wygłup i kupiłem "halogeny" do kuchni oraz "żarówki" do jednego
    >
    > pokoju. Od paru lat obserwuję u różnych znajomych takie mniej lub
    >
    > bardziej udane diodowe wynalazki i zawsze mnie korciło, ale widząc
    >
    > mizerię tego co mieli jakoś nie mogłem się zebrać. Ale to co kupiłem
    >
    > przerosło moje oczekiwania, 3 "halogeny" w kuchni świecą tak że całą
    >
    > resztę mogę w zasadzie wyłączyć, każdy ma około 500lm i teoretycznie
    >
    > miałem pojęcie jak takie coś świeci, ale praktyka to co innego ;)

> [...]

    W takich dyskusjach zawsze brakuje jednej rzeczy:
    LED i halogen swiecace jednoczesnie na biala kartke ale tak ze swiatlo sie nie miesza
    (przedzielone jakas przegroda) sfocone na jednym zdjeciu.

    To ucina wszelkie domysly, gusta czy nie dopowiedzenia.
    Zamontuj na chwile halogena zrob fotke i opublikuj.
    Tym przysluzysz sie jasnosci sprawy bardziej niz setka postow.
    Byle jedna fotka obu źródeł i jedno odniesienie.