    From: jg <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Lampa JANSJÖ z IKEA - padł zasilacz
    Date: Fri, 26 Sep 2014 13:48:46 +0200

    Dnia Thu, 25 Sep 2014 13:03:04 -0700 (PDT), b...@g...com
    napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Zepsuł mi się zasilacz do lampy IKEA
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80163192/
    > - taki:
    > http://shop.aceshopallonline.com/IKEA-KMV-040-030-NA
    -AC-Power-Supply-Charger-Adapter-ELECKMV040030NA.htm
    > tyle, że w wersji europejskiej oczywiście (napięcie inne).
    >
    > Ktoś może się orientuje, czy i gdzie można takie ustrojstwo dokupić, niekoniecznie
    za 20 dolców bez wysyłki? :)

    > Ew. czy dałoby się przerobić wtyczkę - taką:
    > http://azsurplus.com/index.php?main_page=product_inf
    o&products_id=5516
    > na złącze usb?
    >
    > Albo pokierujcie proszę na odpowiednią grupę...
    >
    > Pozdrawiam - Aicha

    kup niedrogo zasilacz w zastepstwie, masz duzy wybor. napiecie ma byc takie
    same (tez z uwzglednieniem czy zmienne/stale), jak napiecie deklarowane na
    zepsutym. prad lub moc moga byc takie same lub wieksze (bo deklarowany
    prad/moc na zasilaczu to prad/moc maksymalny). ewentualnie wtyczka do
    przerobienia z uzyciem lutownicy, zabezpieczone np. tasma izolacyjna lub
    rurka termokurczliwa.

    --
    jg