  • Data: 2017-10-16 15:44:50
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 października 2017 18:05:58 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Bez obrazy i absolutnie nie jest to osobista wycieczka.
    >
    > Ale zawsze mnie zastanawiało skąd się bierze takie magiczne myślenie, że
    > jeden człowiek - najczęściej bez merytoryki i doświadczenia (choć
    > poparty mądrością grupową) - jest w stanie przypilnować ekipy (a czasem
    > nawet kilku ekip na raz) lepiej niż najęty do tego fachowiec.

    Bo budowa domu to nie lot na Marsa- to dość prosta technologicznie czynnośc.
    Popatrz wyżej- fotke dałem jak gość tak ze 30cm po obrysie domu sobie mostek
    termiczny funduje. Gość z tych co na budowie swojej chaty sporadycznie bywa bo zaufał
    inspektorowi. Płaci mu ponoć ponad 1500zł miesięcznie.
    U mnie kierbud za CAŁĄ budowę dostał 1500zł
    On dbał o potrzebne pieczątki, ze 3 razy był na budowie + odbiór załatwił. Pilnowałem
    wszystkiego sam.
    Ok 9 miesięcy trwało od momentu gdy ławy lać zaczęli do momentu gdy się
    wprowadziliśmy i praktycznie codziennie byłem na budowie i kontrolowałem co i jak. Na
    swoje szczęście miałem taka mozaikowość bo w "nadzór inwestorski realizowany
    wykwalifikowanym i zaufanym inspektorem nie powiązanym z wykonawcą" nie wierzę
    Precyzyjnych czy nieprecyzyjnych umów pisemnych tez nie zawierałem- chyba tyko na
    montaz okien taką mam bo inaczej z jakiś względów się nie dało