  • Data: 2019-06-10 08:31:12
    Temat: Re: Linia kroplująca i pompa
    Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-08 10:10, Lisciasty pisze:

    > Pompka z ciśnieniowym zaworem odcinającym. Pompuje sobie, ciśnienie wzrasta
    > i wyłącza. Coś jakby w kompresorze z butlą ;)

    Chodzi prawdopodobnie o pompę WZ 250, o której mam doskonałe zdanie.
    Jednak linia kroplująca wymaga bardzo czystej wody. Wątpię by woda
    z POŚ nadawała się na dłuższą metę, nawet mimo jakichś filtrów.

    Zrobiłbym odpowiednio duży zbiornik, pompa do wody brudnej i raz na
    tydzień marsz z wężem do podlewania.

    Jesli nie boisz się pracy, zakop na 20cm linię z karbowanej rury do
    odwadniania, daj ze 2 dojścia od góry i wlewaj zawartość zbiornika.
    Taki rozsącz podlewający. Mam 40m w lasku brzozowym. Woda znika w locie.
    Liczę się z tym, że za jakies 5 lat korzenie zniszczą rurę.

    pozdr serd
    --
    A S