    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Lodówka - rozerwana uszczelka drzwi
    Date: Tue, 28 Jul 2009 17:50:31 -0700 (PDT)

    On 28 Lip, 09:07, "jagr" <j...@W...pl> wrote:

    > Jeśli ktoś z Was poradził sobie z tym problemem,
    > prosiłbym o podzielenie się doświadczeniem.

    Gdyby mi się przydarzył taki szpas z uszczelką do lodówki, to
    poradziłabym sobie przy pomocy folii spożywczej (tej przezroczystej) i
    silikonu sanitarnego: miejsce pęknięcia uszczelki wypełnić silikonem
    tj wstrzyknąć silikon do środka uszczelki na odcinku rozerwanym, tak
    aby nadmiar wypłynął przez pęknięcie, luźno przyłożyć kawałek folii
    spoż., zamknąć lodówkę na jakąś godzinę (hmmm, może dłużej?) i nie
    ruszać. Po ponownym otwarciu drzwi lodówki delikatnie usunąć folię.
    Silikon dopasuje się do powierzchni stycznej ścianki lodówki z
    drzwiami, usztywniając też zarazem uszkodzoną uszczelkę - i problem
    powinien zniknąć...
    Mam zamiar ten wynalazek zastosować do nieszczelnych drzwi
    wejściowych, które nieco się spaczyły - w miejscu nieszczelności
    położę odpowiednio dobrany kolorystycznie silikon i folię.