  • Data: 2009-07-29 18:06:29
    Temat: Re: Lodówka - rozerwana uszczelka drzwi
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jagr" napisał:...

    > Lodówka PRIVILEG LOK 2614 (właśnie ją dostałem).
    > Rok prod. chyba 1992 (nr 9246....).

    Z uszczelką będzie problem bo nie wiadomo jaka to firma. Privileg taka
    marka-niemarka to zazwyczaj jest Electrolux, Zanussi ale niekoniecznie.
    Numer seryjny i PN z Privilega też jakiś jest dziwny, taki "ichni".
    Wybadaj sposób mocowania uszczelki, wymierz, idź do sklepu i znajdź sobie
    taką, będziesz miał od czego zacząć poszukiwania.