  • 21. Data: 2021-08-01 22:03:27
    Temat: Re: Lodówka się nie załącza po przerwie w zasilaniu
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 21:32, Kris pisze:
    > niedziela, 1 sierpnia 2021 o 20:25:07 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > .

    > Wrz no człowieku nie pisz bzdur. Doczytaj od ilu już lat nie ma 'niezgidnosci z
    umową"

    > Doczytaj również czy termin 14 dni dotyczy "oddać kasę"
    > Daj znać co ustaliłeś.

    Szkoda dyskutować z tym bucem, zasrał tylko grupę i zrobił z niej rynsztok.

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2021-08-01 22:03:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 21:25, Janusz pisze:

    > Możesz spadać na drzewo ze swoimi radami.

    To raczej ty spadaj na drzewo ze swoimi radami. Palnąłeś głupotę,
    kompletnie nie zrozumiawszy o co chodziło w tym co napisałem.

  • 23. Data: 2021-08-01 22:18:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 22:03, Janusz pisze:

    > Szkoda dyskutować z tym bucem, zasrał tylko grupę i zrobił z niej
    > rynsztok.

    A ty palancie co teraz robisz?

  • 24. Data: 2021-08-01 22:22:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > .
    > Wrz no człowieku nie pisz bzdur. Doczytaj od ilu już lat nie ma 'niezgidnosci z

    Daruj sobie kolejne konfabulacje i dopowiadanie tego, co nie zostało
    napisane.

    > Doczytaj również czy termin 14 dni dotyczy "oddać kasę"
    > Daj znać co ustaliłeś.

    Może bądź łaskaw najpierw zapytać kiedy kupiłem tę lodówkę, a później
    próbuj mnie prostować.

  • 25. Data: 2021-08-01 22:28:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 22:22:11 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Daruj sobie kolejne konfabulacje i dopowiadanie tego, co nie zostało
    > napisane.

    A nie napisaleś "Można też było składać reklamacje z tytułu "niezgodności z umową"

    Kiedy kupileś tą lodowkę?

  • 26. Data: 2021-08-01 22:37:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 22:28, Kris pisze:
    > A nie napisaleś "Można też było składać reklamacje z tytułu "niezgodności z umową"

    Napisałem, bo wtedy można było składać taką reklamację i taką reklamację
    składałem.

    14 lat temu.

  • 27. Data: 2021-08-01 22:40:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 22:03:32 UTC+2 Janusz napisał(a):
    >.
    > >
    > Szkoda dyskutować z tym bucem, zasrał tylko grupę i zrobił z niej rynsztok.

    Ciekawe czy jest z tego dumny;)

  • 28. Data: 2021-08-01 22:41:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 22:37:56 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > 14 lat temu.

    Model/symbol podasz?

  • 29. Data: 2021-08-01 22:41:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 22:40, Kris pisze:
    > Ciekawe czy jest z tego dumny;)

    A ty jesteś z tego dumny?

    Przestałeś już molestować dzieci?

  • 30. Data: 2021-08-01 22:55:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 22:41, Kris pisze:

    > Model/symbol podasz?

    Wybacz, ale mam ciekawsze zajęcia od szukania dokumentacji tej lodówki.

    Z resztą jakie to ma znaczenie? Była to lodówka wtedy na topie, ze
    średniej półki, a w całym moim wywodzie nie chodzi o lodówkę, model czy
    typ, ale stosunek firmy Samsung do klientów oraz podejście: "zapłaciłeś
    i masz problem z naszym produktem to spierdalaj".

    Gdyby rozwiązali problem wady konstrukcyjnej w ten sposób, że
    zaproponowali by mi inny model lodówki to wychwalałbym ich teraz pod
    niebiosa. Przez swoje głupie podejście do klienta stracili wielu
    klientów, bo gdzie mogłem i komu mogłem to to opowiedziałem, a samemu
    już od tego czasu nie kupiłem ani jednego produktu firmy Samsung i nigdy
    nie kupię.