  • Data: 2018-03-09 13:38:30
    Temat: Re: Lokal 47m2 - czym grzać?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    09 Mar 2018 12:02:40 GMT, Mateusz Viste

    > Rozumiem że już zezłomowałeś diesla i jeździsz na prund, albo (lepiej)
    > rowerem?

    Co ma piernik do wiatraka? Czy dla samochodu spalinowego są czyste
    odpowiedniki w zbliżonej cenie i o zbliżonych osiagach tak jak są dla syfów
    spalinowych? Nie? To plumkaj.

    Nie zmienia to jednak faktu, że w garażu nowego domu będą wyciągnięte
    przyłącza pod elektryczne samochody. Już dzisiaj rozważam zakup
    elektrycznego auta (testowałem sobie niedawno Mitsu i-MiEV który w
    zupełności by mi wystarczył mając deklarowany przez producenta zasięg,
    niestety nie miał bo był używany nieiwadomojak), ew. PHEV (Mitsu
    Outlander). Ale ponieważ jeżdżę tyle co kot napłakał, to tak duża
    inwestycja, przy braku wykorzystania, skutecznie mnie przed tym zakupem
    powstrzymuje.

    --
    Pozdor
    Myjk