  • Data: 2018-03-09 14:27:12
    Temat: Re: Lokal 47m2 - czym grzać?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    09 Mar 2018 13:12:47 GMT, Mateusz Viste

    > A czy dla ogrzewania kozą (bo o tym mowa) istnieje czysty odpowiednik w
    > zbliżonej cenie i o zbliżonych walorach estetycznych?

    Istnieje. Było wymienione nawet w tym wątku. Smiem twierdzić, że
    estetycznie będzie lepsze, w zakupie tańsze, takoż samo użytecznie
    wygodniejsze i tańsze.

    > Czyli przeciągnąłeś dodatkowe 3 druty pod posadzką.

    Owszem, pod przyszłe samochody elektryczne, których się tak ode mnie
    domagasz... Jak widać w przeciwieństwie do ciebie COKOLWIEK robię aby stan
    aktualny zmienić.

    > Faktycznie ekolog.

    Gdzie się tak mianowałem, przypomnisz łaskawie?

    > Kupiłeś diesla a jeździsz tyle co nic,

    Diesla kupiłem w 2007 w salonie i mam go do dzisiaj -- nie warto mi go
    wymieniać tylko po to żebyś mógł wyleczyć swoje kompleksy. Szczególnie że,
    nie poruszam się nim dużo (a więc mało emituję, a i filtr PM mam na rurze,
    nie to co koza), nie poruszam się nim w centrum (nie jak w przypadku
    propozycji zamontowania kozy w centrum miasteczka), nie ma sensownego
    odpowiednika elektrycznego -- a jeśli jest odpowiednik użyteczniy, to jest
    drogi jak pierun.

    > a innych wyzywasz od właścicieli-
    > idiotów... Widać łatwy u ciebie osąd.

    Tylko tych co sugerują w centrum miasteczka palić paliwem stałym, na
    dodatek źródłem bardziej emisyjnym niż wyngiel spalany na retorcie. Popatrz
    sobie na ostatni raport ICHPW jakie syfy z komina drewnianego lecą.

    --
    Pozdor
    Myjk