  • Data: 2018-03-09 14:12:47
    Temat: Re: Lokal 47m2 - czym grzać?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 09 Mar 2018 13:38:30 +0100, Myjk wrote:
    > Co ma piernik do wiatraka? Czy dla samochodu spalinowego są czyste
    > odpowiedniki w zbliżonej cenie i o zbliżonych osiagach tak jak są dla
    > syfów spalinowych? Nie? To plumkaj.

    A czy dla ogrzewania kozą (bo o tym mowa) istnieje czysty odpowiednik w
    zbliżonej cenie i o zbliżonych walorach estetycznych?

    > Nie zmienia to jednak faktu, że w garażu nowego domu będą wyciągnięte
    > przyłącza pod elektryczne samochody.

    Czyli przeciągnąłeś dodatkowe 3 druty pod posadzką. Faktycznie ekolog.

    > Ale ponieważ jeżdżę tyle co kot napłakał, to tak duża
    > inwestycja, przy braku wykorzystania, skutecznie mnie przed tym zakupem
    > powstrzymuje.

    Kupiłeś diesla a jeździsz tyle co nic, a innych wyzywasz od właścicieli-
    idiotów... Widać łatwy u ciebie osąd.

    Mateusz