  • Data: 2012-07-26 16:01:37
    Temat: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:1n44ikdxtincc.sjy2e1ilisyt.dlg@40tude.net...

    > Jak niektórym (bo nie tobie) wiadomo, teflon sam w sobie jest materiałem o
    > wysokim poślizgu, powszechnie używany jest do tworzenia powłok
    > poślizgowych
    > m.in. w tłokach itp, dodawany do smarów.
    > Ale takie chamiszcze jak ty tego wiedzieć nie może. Do kotletów mi!

    Nie kompromituj się kobieto. Może do Ciebie to trzeba inaczej:

    Głupia KURWO, koszyczek w łożysku trzyma w kupie i odpowiedniej pozycji
    rolki, lub kulki, a nie jest elementem tocznym. Więc możesz go sobie nawet z
    gówna zrobić, a nie wpłynie na właściwości łożyska. W łożyskach tocznych nie
    robi się "powłok poślizgowych", kuchenna wywłoko. Co się kurwa, odezwiesz,
    to głupiej, to lepiej stul głupi ryj i lep pierogi.