  • 21. Data: 2012-06-19 21:35:06
    Temat: Re: MSZYCE - wszędzie i powracajace
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 19:01:24 +0200, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Było coś, np. wielki głód o którym wzruszającą pieśń śpiewali
    > kibice irlandzcy.

    Ha, no dobra. 1:0 dla Ciebie :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2012-06-20 09:40:35
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://www.nastrojowyogrod.pl/2008/05/mszyce-natural
    ne-metody-wyniki-testow-z-ostatnich-5-dni/

    Ja sprawdzałem czosnek i muszę powiedzieć że czarne się wyniosły ale
    zielonych jest jeszcze sporo.
    Zrobię jeszcze z pokrzywą.

    Marek

  • 23. Data: 2012-06-20 13:00:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka napisała:

    > Czosnek w srebrnym? - związki siarki niszczą srebro, siarczek srebra
    > jest paskudny 333-)

    To straszne. Najgorsze, że paskudny siarczek może zaszkodzić mszycom!

    Jarek

    --
    A rano znów wstaję śliczny,
    Liryczny i apetyczny.

  • 24. Data: 2012-06-20 13:58:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 11:00:02 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > To straszne. Najgorsze, że paskudny siarczek może zaszkodzić mszycom!

    Srebrnym naczyniom. No tak, a masz takie? Nie? No to rozumiem.
    :-]

    --
    XL

  • 25. Data: 2012-06-20 20:25:01
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]
    ne-metody-wyniki-testo
    > w-z-ostatnich-5-dni/
    > Ja sprawdzałem czosnek i muszę powiedzieć że czarne się wyniosły ale

    Hejka. Myślę, że warto dla kontroli polać te mszyce zwykłą wodą i
    porównać efekty. ;-)
    Pozdrawiam naturalnie Ja...cki
    PS Nasz bób wymaga kolejnego (juz trzeciego) oprysku przeciw mszycom. Tym
    razem koniec pieszczot z Karate i do akcji wkroczy Mospilan. Proszę
    pamiętać, że ze względu na pszczoły i inne pożyteczne owady, oprysk ŚOR
    wykonujemy dopiero po zakończeniu oblotu w/w owadów, czyli późnym wieczorem.

  • 26. Data: 2012-06-20 22:19:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka napisała:

    > Srebrnym naczyniom.

    Wbrew temu co niektórym się wydaje -- niewiele. Nawet na wiekowych
    srebrach szkody wielkiej nie widać (najwyżej, gdy się jajko z chrzanem
    trafiło, to w czeladnym mieli więcej roboty przy czyszczeniu, ale całą
    szkodę brali na siebie jaśnie państwo).

    > No tak, a masz takie? Nie?

    Tak, mam.

    > No to rozumiem.

    No to... (nie żebym się dziwił)

    Jarek

    --
    Nie ma nic milszego, niech, kto chce mi wierzy,
    Niż rodzinny obiad w sielskiej atmosferze,

  • 27. Data: 2012-06-20 22:25:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Myślę, że warto dla kontroli polać te mszyce zwykłą wodą i
    > porównać efekty. ;-)

    Podążając za moimi wcześniejszymi radami, to ta woda chyba powinna być
    święcona (krucafuks, ja te mszyce wciąż z czymś mylę).

> [...]
    > wykonujemy dopiero po zakończeniu oblotu w/w owadów, czyli późnym wieczorem.

    Najlepiej w noc bezksiężycową. Bo przecież trzmiel też człowiek.

    Jarek

    --
    Zaszumiało, zawrzało, a to właśnie z dąbrowy
    Wbiegł na chóry kościelne krzepki upiór dębowy

  • 28. Data: 2012-06-20 22:46:02
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Najlepiej w noc bezksiężycową. Bo przecież trzmiel też człowiek.

    Hejka. Z czego się śmiejesz? Z samego siebie się śmiejesz.
    Pozdrawiam rewizorsko Ja...cki

  • 29. Data: 2012-06-20 23:33:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Z czego się śmiejesz? Z samego siebie się śmiejesz.
    > Pozdrawiam rewizorsko Ja...cki

    Tak jest najzdrowiej. A poza tym ekonomicznie i ekologicznie.

    Jarek

    --
    I wśród bąków są zbączenia
    Zbączenia od tysięcy lat

  • 30. Data: 2012-06-21 06:36:19
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-06-20 09:40, 4CX250 pisze:

    > Ja sprawdzałem czosnek i muszę powiedzieć że czarne się wyniosły ale
    > zielonych jest jeszcze sporo.
    > Zrobię jeszcze z pokrzywą.

    Nasiałam wszędzie dużo nasturcji, bo je lubię. Mszyce teraz rezydują na
    niej, zamiast na różach.
    A ja szukam wciąż i wciąż sposobu na kreta.
    Kooperacja wygląda tak, że krety drążą i robią kopczyki, a jeden z
    naszych psów w ich poszukiwaniu robi wielkie wykopy. Dzieje się to tam,
    gdzie mam "grządki", bo tylko tam jest nawieziona ziemia, pewnie w
    pozostałym piachu krety nie mają restauracji i skupiły się w żyznej ziemi.
    W efekcie zamiast wychuchanych roślinek mam wielkie pobojowisko.
    --
    B.