  • Data: 2023-06-07 08:26:00
    Temat: Re: Magazynowanie energii
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, June 6, 2023 at 8:24:08 a.m. UTC-5, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Możliwe, że nieekonomiczne. Oni to ćwiczyli na różne sposoby (wynika z
    > kontekstu i opisu). Dziwi mnie jednak, że link podany, opis podany,
    > askedkłeszczyns podane a nikt na grupie tego nie czyta i dyskutujemy o
    > "dupie Maryni" bez sęsu :)

    > ...wystarczy czasem próżnia :)

    Ma byc tanio :)
    Za tyle to sie nie da wiele urzezbic.
    Wata mineralna/szklana, keramzyt, cegla.
    Jeszcze cos?
    Jakies gipsowe przegrody? Chyba nic lepszego do cegly i waty sie nie znajdzie.
    Tluczone szklo? Chyba nie, wata szklana duzo lepsza a niewiele drozsza.

    Zakladajac te 2x2x2m kostke akumulatora, 30cm cegly z kazdej strony i kolejne 30cm
    waty plus nastepne 10-20cm cegly mamy 3x3x3m dodajac jakes 50cm z kazdej strony zeby
    moc to jakos serwisowac mamy 4x4x4. Da sie w domu umiescic.
    A przewodnosc takiej przegrody byla by na poziomie 4kW, pewnie mniej bo liczylem w
    uproszczeniu.