eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie › Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
    Date: Sun, 20 Feb 2022 08:32:00 +0100
    Subject: Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała?
    w rozsądnej kasie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <su6g58$d1c$1@dont-email.me> <su6ggv$klh$1@dont-email.me>
    <su807d$431$3@dont-email.me> <su81kg$o5f$1@dont-email.me>
    <su8s6m$tge$1@dont-email.me> <suahq6$f73$1@dont-email.me>
    <6209738e$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <6209850c$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <620eb212$0$6637$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <620fcb8b$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <c...@g...com>
    <621134bc$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <62116f5c$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    współpracujących elementów mechanicznych.

    przepływu prądu. Po co z tym debilem uzyszkodnikiem od wodnego chleba gadasz. On tyle
    wie co zje a że je chleb wodny to jest głupi.

    > Co sądzisz o tym żebym do cytatu dołączył linka? Na wypadek gdyby komuś się nie
    chciało szukać po dacie.

    Co sądzisz o takiej stopce:

    Zenek Kapeliner - były eSBecki kapuś?

    Co sądzisz o tym, abym jeszcze dołączył stosownego linka gdzie mnie
    straszyłeś, że mi zrobisz "koło pióra" dzięki swoim układom z SB?