  • Data: 2021-03-27 15:51:13
    Temat: Re: Mała studnia, fotowoltaika, wiatr
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2021 o 10:41, LordBluzg(R) pisze:
    [...]

> [...]
    Dzisiaj więcej zawiało, tak ok 10m/s i już miałem 80W a możliwości tej
    prądnicy to w sumie ok 250W. Nie bardzo mam po co obciążać więcej
    wiatrak bo akumulator nie połknie takiego dużego prądu więc założenia
    mocowe na dzień dzisiejszy są dla mnie w 100% spełnione. Przy tym słońcu
    co dzisiaj, solar 100W dawał mi 0,5A a wiatrak 6A :)

    https://youtu.be/xCxNExyNX2A

    W sumie i tak będę zmieniał wirnik (uzwojenia) bo chcę dopasować
    idealnie napięcie wiatraka do układu akumulatorów, żeby nie stosować
    żadnej elektroniki/przetwornicy, jedynie diody prostownicze z układem
    powielacza napięcia (potrzebny jest do najmniejszych obrotów).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>