    From: "HANA" <h...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Date: Sat, 16 Nov 2013 21:42:39 +0100

    news:l68i97$31v$1@news.task.gda.pl...

    > no wiesz rozsadek!!!
    >
    > zmian z technolgii murowanej na szkielet to jest praktycznie całkiem nowy
    > projekt
    >
    > zmiana z ceramiki na ytonga czy silkę to praktycznie prawie nic.
    a slyszalez ze "prawie" robi roznice?
    ;-)
    nawet zmiana ceramiki na ytonga czy silke moze zrobic roznice
    odpowiada kierbud bo wpisal ze jest zmiana
    jak nie wpisal, wina kierbuda
    a oni (wiekszosc kierbudow) zyja ze swoich uprawnien i pilnuja bo teraz
    zabieraja je (uprawnienia) za wszystko.
    A wszystko wychodzi w sytuacjach ekstermalnych a tych jest malo ale
    wiekszosc wylazi przy wypacie ubezpieczen).
    Kwestia co kto lubi
    rozsadek czy "rozsadek= najtaniej"
    jestem zgryzliwy ale w czwartek bylem na pierwszym spotkaniu z inwestorem
    zagranicznym
    tam nawet musze podac takie szczegoly jak jakich wkretow bede uzywal
    i podeslac atesty
    i musi to byc zatwierdzone przez ich statyka (taki nasz konstruktor)
    takie cos za cos...
    u nas projekt do urzedu ma jakies 120 stron
    tam jakies 5...
    u nas umowa na wykonanie jakies 5
    tam ponad 60...
    bo musi byc wszytko opisane co, jak, i z czego.
    Malo tego, szczeke zbieralem z podlogi jak mnie inwestor przepraszal
    ze nie mogli na spotkanie przywiesc zaswiadczenia z banku ze ich stac na
    budowe bo nie zdazyli go odebrac...
    ale maja i bedzie dolaczone do umowy...
    Inny swiat
    i tam jakos mi sie bardziej podoba....