  • 21. Data: 2010-04-07 09:59:48
    Temat: Re: Maszt na antenę tv na kominie...
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hphgcc$a91$1@news.onet.pl...
    > To moze ja sie podepne pod temat
    > Problem jest tez ze sniezeniem, ogolnie mowiac mam 1,5 programu, co jest
    > malo zadawalajace.
    > Nadajnik mam jakies 40 km od domu. Antena siatkowa ( wiem wiem , jest be )
    > Dokladniej, nadajnik to ten
    > http://radiopolska.pl/wykaz/pokaz_lokalizacja.php?pi
    d=7
    > Teraz pytanie; Czy ktos moze poliecic konkretny model anteny tak zeby
    > wspolgral pasmowo (?) z tym nadajnikiem ? Wiem ze antena Yaga, tylko ktora
    > ?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > CeZ__134

    Potrzebujesz szerokopasmową Uda-Yagi ze wzmacniaczem antenowym, który
    możesz zamontować w pudełku samej anteny, o ile ma zaciski (widełki) do
    przykręcenia w tymże pudełku pod śruby na końcach dipola pętlowego. Gdybyś
    na odmiane miał wzmacniacz z wejściem i wyjściem koncetrycznym zamontujesz
    go blisko anteny (np. na maszcie) - w takim przypadku potrzebny będzie
    rozdzielacz oddzielajacy sygnał od zasilania - zazwyczaj kupuje się to jako
    komplet.
    To może być podobna antena:
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_dipol_19-
    21-69_dvb-t_A1911.htm

  • 22. Data: 2010-04-07 10:05:39
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moge smialo powiedziec ze zaden z kanalow nie wyglada przyzwoicie..
    > Wzmacniacz wymienilem, poprawa minimalna, ale efekty nadal biedne .
    >
    > CeZ__134

    to kup tą yage bez wzmacniacza i zamontuj ten z siatkowej jeżeli Ci
    wejdzie w puszkę

  • 23. Data: 2010-04-07 10:08:37
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote in message

    > Moge smialo powiedziec ze zaden z kanalow nie wyglada przyzwoicie..
    > Wzmacniacz wymienilem, poprawa minimalna, ale efekty nadal biedne .
    >
    > CeZ__134

    Masz neostradę - skorzystaj z promocji TV przez Internet i TV-SAT, tylko 30
    zł za kuriera z modemem neostrady, czaszą i tunerem TV SAT i komplet kabli,
    pół roku na darmowa kartę.

  • 24. Data: 2010-04-07 11:17:58
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Można mieszkać 1 km od anteny nadawczej i głowić się dlaczego jeszcze
    > lotniusko w domu się przebija...

    Co się robi?
    Ja mam do nadajnika 40km.
    Na wszelki wypadek zaznaczę jeszcze raz: mi się podoba fachowe podejście
    do wszystkiego, tylko nie dajmy się zwariować.

    ________MAT_______

  • 25. Data: 2010-04-07 11:48:10
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Dokladniej, nadajnik to ten
    > http://radiopolska.pl/wykaz/pokaz_lokalizacja.php?pi
    d=7

    E-to fajnie masz.
    U nas we Wrocławiu TVP2 jest na 25 kanale a TVP1 na 12 :-/

    ________MAT_______

  • 26. Data: 2010-04-07 11:57:42
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote in message

    > Co się robi?
    > Ja mam do nadajnika 40km.
    > Na wszelki wypadek zaznaczę jeszcze raz: mi się podoba fachowe podejście
    > do wszystkiego, tylko nie dajmy się zwariować.

    Możesz mieć uszkodzoną głowicę w.cz. w telewizorze, czasem samo gniazdo
    antenowe może mieć przerwę. W moim mieście rodzinnym odbierałem na 3 -
    elementowej Yadze program z Kielc (stacja na Świetym Krzyżu), policz sobie,
    jaka to może być odległość do Gorlic w Beskidzie Niskim. Odwiedź sąsiadów,
    porównaj odbiór na ich odbiornikach, zorientujesz się czy to słaby sygnał z
    anteny, czy inne przeszkody do dobrego odbioru.

  • 27. Data: 2010-04-07 12:01:44
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    d=7

    > E-to fajnie masz.
    > U nas we Wrocławiu TVP2 jest na 25 kanale a TVP1 na 12 :-/

    Jest taka antena:
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_dipol_dua
    l_39-6-12-21-69_A2692.htm

  • 28. Data: 2010-04-07 16:19:19
    Temat: Re: Maszt na anten? tv na kominie...
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-07 13:57, Panslavista pisze:

    > Mo?esz mie? uszkodzon? g?owic? w.cz. w telewizorze, czasem samo gniazdo
    > antenowe mo?e mie? przerw?. W moim mie?cie rodzinnym odbiera?em na 3 -
    > elementowej Yadze program z Kielc (stacja na ?wietym Krzy?u), policz sobie,
    > jaka to mo?e by? odleg?o?? do Gorlic w Beskidzie Niskim. Odwied? s?siad?w,
    > por?wnaj odbi?r na ich odbiornikach, zorientujesz si? czy to s?aby sygna? z
    > anteny, czy inne przeszkody do dobrego odbioru.

    Akurat podałeś zły przykład - Święty Krzyż z 1MW nadajnikiem jest
    najmocniejszym nadajnikiem TV w Polsce i ze względu na umiejscowienie
    "słychać" widać go bardzo daleko.

    Pozdrawiam !!

  • 29. Data: 2010-04-07 16:21:26
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-07 11:43, CeZ__134 pisze:

    > Moge smialo powiedziec ze zaden z kanalow nie wyglada przyzwoicie..
    > Wzmacniacz wymienilem, poprawa minimalna, ale efekty nadal biedne .
    >
    > CeZ__134

    Nie masz za jakąś górą tego nadajnika ??
    Gdzie dokładnie jest Twoja lokalizacja - żeby zerknąć na ukształtowanie
    terenu ??
    Może masz w którąś stronę inny nadajnik ??

    Pozdrawiam !!

  • 30. Data: 2010-04-07 16:24:31
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Czarek Daniluk" <c...@n...com> wrote in message

    > Akurat podałeś zły przykład - Święty Krzyż z 1MW nadajnikiem jest
    > najmocniejszym nadajnikiem TV w Polsce i ze względu na umiejscowienie
    > "słychać" widać go bardzo daleko.
    >
    > Pozdrawiam !!

    Nie zapytałeś kiedy to było - a to początek lat 70 ubiegłego wieku i
    odbiorniki lampowe.