  • 1. Data: 2010-04-03 22:53:49
    Temat: Hilding Janpol czy inny materac
    Od: "news.gazeta.pl" <t...@g...pl>

    mogę wydać ok 2000 +-400 na materac,
    kusi mnie ta termopianka,
    doradźcie jaką markę wybrać,
    czy te termopianki to coś warte czy tylko nowinka mająca przyciągnąć i
    zedrzeć?

    proszę o opinie kogoś kto wybrał i ma doświadczenie..

    pzdr
    ia

  • 2. Data: 2010-04-03 22:54:47
    Temat: Re: Hilding Janpol czy inny materac
    Od: "news.gazeta.pl" <t...@g...pl>

    aa,
    rozmiar 200*160

  • 3. Data: 2010-04-06 11:21:27
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > mogę wydać ok 2000 +-400 na materac,
    > kusi mnie ta termopianka,

    Kupiłem jakis czas temu nie wiem moze rok a moze dwa lata w sumie juz
    zapomnialem kiedy bo czuje sie jakbym spal na tym "od zawsze" - tani materac
    z allegro, jest tam taki czlek co ma przerozne w ofercie takie "bezfirmowe".
    Wzialem taki z lateksem i pianką. W sumie na ryzyko (cenowo wychodzily 2x
    taniej niz sklepowe marki typu Janpol Hilding itp etc) bo i jak to porownac
    do konkurencji ? (lezenie 10 minut w sklepie to zaden test ;) ).

    Trafienie 100%. Za cztery materace 80x200 (w lozku tez chcialem miec
    dzielony - latwiej to obrocic, zmienic pokrowiec) z 4sztukami poduszek
    jakichs tam ergonomicznych ktore wzielismy z przeznaczeniem na prezent dalem
    wtedy 1600zł. Poduszki nie poszly na prezent - przetestowalem jedna pare
    nocy, teraz nie moge bez niej spac ;)

    Nie twierdze ze taki "firmowy" nie bedzie lepszy - byc moze bedzie. Ja
    mialem opcje pocisnac te 80x200 do sypialni dla gosci gdyby mi nie
    podpasowaly i kupic "firmowe". Ale zostaly. Dla gosci kupilem takie same.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2010-04-06 22:43:11
    Od: "news.gazeta.pl" <t...@g...pl>

    żeby nie przepłacać brzmi obiecująco..

    masz jeszcze gdzies nazwe?
    bo na allegro zatrzęsienie..

    pzdr
    ia

  • 5. Data: 2010-04-07 03:46:03
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > masz jeszcze gdzies nazwe?
    > bo na allegro zatrzęsienie..

    Nie widze tego w starych mailach, natomiast gość napewno mial nick cos od
    Bazyla a moze i wrecz Bazyl ;) Jak sie nazywal konkretnie moj materac - nie
    pamietam, on ma szeroka oferte i bylo to dosc dobrze opisane.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 6. Data: 2010-04-07 15:52:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 05:46:03 +0200, Kane napisał(a):

    > Nie widze tego w starych mailach, natomiast gość napewno mial nick cos od
    > Bazyla a moze i wrecz Bazyl ;) Jak sie nazywal konkretnie moj materac - nie
    > pamietam, on ma szeroka oferte i bylo to dosc dobrze opisane.

    Nietrudno było go znaleźć:
    9236

    Tylko tego ma od groma w różnych odmianach. Jesteś w stanie wskazać
    konkretny? Bo też jestem zainteresowany. Ciekawe czy zrobi na zamówienie
    220.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-04-07 17:47:30
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Tylko tego ma od groma w różnych odmianach. Jesteś w stanie wskazać
    > konkretny? Bo też jestem zainteresowany.

    http://www.allegro.pl/item975936950_materace_materac
    _denver_7stref_lateks_80x200_pr.html

    To napewno ten sprzedawca. I najprawdopodobniej mam materac jak w linku
    wyzej. Zaden hi-end (ma tez lepsze konstrukcje z tego co widze).

    A poduszki napewno takie
    http://www.allegro.pl/item979058773_poduszka_ortoped
    yczna_materac_materace_neo_memory.html
    (moze wtedy inaczej sie nazywały ale były na tej piance co te) - dla mnie
    rewelacja tyle ze ja nigdy nie lubialem spac na miękkich poduchach i
    wyczynialem z nimi rozne cuda typu zwijanie ich by byly twardsze itp ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 8. Data: 2010-04-07 20:36:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 19:47:30 +0200, Kane napisał(a):

> [...]
    >
    > To napewno ten sprzedawca. I najprawdopodobniej mam materac jak w linku
    > wyzej. Zaden hi-end (ma tez lepsze konstrukcje z tego co widze).

    A z tymi strefami to jak wam się żyje? Bo do mnie to nie przemawia - każdy
    ma przecież inny wzrost i budowę ciała...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-04-08 04:30:35
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > A z tymi strefami to jak wam się żyje? Bo do mnie to nie przemawia -
    > ?>każdy ma przecież inny wzrost i budowę ciała...

    Nie wiem, nie prowadzilem dokladniejszych testow - po prostu na tym spie.
    Jesli ten materac ma jakies strefy to napewno nie przeszkadzaja w jego
    uzytkowaniu. Jak pisalem - mam takie cztery sztuki a wlasciwie 6 bo rodzice
    tez maja taki. Zakres uzytkownikow: wzrost 170-180, waga 50-100. Brak
    narzekań.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 10. Data: 2010-04-08 06:44:39
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-04-07 05:46, Kane pisze:
    > Nie widze tego w starych mailach, natomiast go?? napewno mial nick cos od
    > Bazyla a moze i wrecz Bazyl ;) Jak sie nazywal konkretnie moj materac - nie
    > pamietam, on ma szeroka oferte i bylo to dosc dobrze opisane.

    Ja kupiłem ostatnio taki multipocket u Bazyla. Oddałem po miesiącu.
    Zaczęły się robić wgłebienia w materacu. Zamienił mi facet na inny,
    minął miesiąc i to samo! Dlatego nie polecam tego modelu.

    Ale trzeba przyznać z wymianą a na koniec zwrotem gotówki problemu nie
    było.

    Ostatecznie kupiłem w promocji w IKEA. Mają ofertę z 25letnią gwarancją
    na materace. Do 90 dni, możesz materac oddać i wymienić na każdy inny
    bez żadnych kosztów. Do tego za 100zł kupiłem u nich stelaż !! pod
    materac, świetna sprawa.
    Polecam.

    P.S.
    A materace niektóre tańsze niż na Allegro.

    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power