  • 1. Data: 2010-04-07 12:17:55
    Temat: skup makulatury
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy opłaca się wywożenie makulatury na skup?

  • 2. Data: 2010-04-07 12:36:00
    Temat: Re: skup makulatury
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:hpht5q$mn2$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy opłaca się wywożenie makulatury na skup?

    Jak podasz cene skupu, ilość i koszt transportu to chętnie udzielę ci
    odpowiedzi na to pytanie.

  • 3. Data: 2010-04-07 16:21:48
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Boombastic pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    > Jak podasz cene skupu, ilość i koszt transportu to chętnie udzielę ci
    > odpowiedzi na to pytanie.
    gość liczył na odpowiedz osoby która przynajmniej orientuje sie czy
    jeszcze jest coś takiego jak skup makulatury.

    Z tego co ja wiem to jest to nieoplacalne, niestety

    Michał

  • 4. Data: 2010-04-07 16:23:55
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > gość liczył na odpowiedz osoby która przynajmniej orientuje sie czy
    > jeszcze jest coś takiego jak skup makulatury.

    Nie, no co ty? Naprawdę?

  • 5. Data: 2010-04-07 16:28:56
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy opłaca się wywożenie makulatury na skup?

    Chyba tak, bo co kilkanaście dni ktoś od nas odbiera i z innych domów
    stare gazety, czasopisma, kartony itp.
    --
    Basia

  • 6. Data: 2010-04-07 21:19:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bbjk" hpibsf$f75$...@i...gazeta.pl

    > Chyba tak, bo co kilkanaście dni ktoś od nas odbiera i z innych domów stare gazety,
    czasopisma, kartony itp.

    Za 10 kilogramów niemal czystej stali dostałem 3 złote
    (300 groszy; trzy złote) -- ciekawe więc, ile można
    dostać za 30 kilogramów makulatury. :) Jak 3 złote,
    to chyba warto. :)

    Mam też kilkadziesiąt (może i ponad sto) puszek aluminiowych
    po PepsiColi i CocaColi. Ponoć za jedną można było kiedyś
    dostać nawet 7 groszy.

    CocaCole kupiłem ostatnio po 118 groszy za puszkę. :)
    Pepsi czasami kupowałem po 89 groszy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-04-07 21:40:25
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 7 Kwi, 14:17, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Czy opłaca się wywożenie makulatury na skup?

    Jakiś czas temu płacili maksymalnie 15-20 gr/kg, więc jeżeli masz tego
    bardzo dużo oraz będziesz to woził rowerem, to opłaca się :] Chyba że
    wydatek energetyczny uzupełnisz piwkiem lub batonikiem, to wtenczas
    możesz być w plecy :>

    Pzdr.
    L.

  • 8. Data: 2010-04-07 21:47:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lisciasty" 1...@1...goog
    legroups.com

[...]

    20 groszy -- może być. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-04-09 02:39:19
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Ja ostatnio zawoziłem ok. 40 kg gazet zbieranych ekologicznie w piwnicy i
    lekko się zdziwiłem, gdy wypłacono mi po 7 gr za kg (słownie siedem).
    Zadzwoń sobie najpierw do skupu.
    Jacek

  • 10. Data: 2010-04-09 06:52:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jacek pisze:
    > Ja ostatnio zawoziłem ok. 40 kg gazet zbieranych ekologicznie w piwnicy i
    > lekko się zdziwiłem, gdy wypłacono mi po 7 gr za kg (słownie siedem).
    > Zadzwoń sobie najpierw do skupu.

    Przy takich cenach, to już lepiej kilka ognisk rozpalić i popiół posypać
    na ogródek i przekopać :P

    No i szkoda na telefon :P