  • 1. Data: 2010-04-07 13:21:17
    Temat: Projekty domów
    Od: "Pat" <p...@w...pl>

    TwojProjekt to portal zajmujący się sprzedażą projektów gotowych. Większość
    osób budujących domy w Polsce korzysta z projektów gotowych. W serwisie
    znajdziecie projekty z wielu biur.

    http://www.twojprojekt.pl/?a=000621

  • 2. Data: 2010-04-08 10:32:31
    Temat: Re: Projekty domów
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 7 Apr 2010 15:21:17 +0200, Pat napisał(a):

> [...]
    > osób budujących domy w Polsce korzysta z projektów gotowych. W serwisie

    Wujek zbudował dom wg projektu kupionego w tym serwisie i się zawalił.
    Nie polecam!!!111

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-04-08 13:40:23
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > http://www.twojprojekt.pl/?a=000621

    Słyszałem o przypadku, gdy budynek postawiony wg. ich planu ("domek
    jednorodzinny - przytulny") okazał się krzywą wieżą ciśnień! Do tego z
    oknem zamiast drzwi wejściowych i dwoma niechcianymi lokatorami w
    przedpokoju (na planie byli ukryci pod ścianką działową, do tego małym
    druczkiem).

    Historia jest prawdziwa pod warunkiem, że właściciel serwisu łamie
    netykietę.

    Również nie polecam.

    --
    le