  • 1. Data: 2010-04-01 23:34:07
    Temat: Bateria termostatyczna
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Witam,

    zamierzam kupić baterię termostatyczną natryskową. W grę wchodzą te z
    niższej/średniej półki w okolicach 300zł.

    Mam 3 typy:

    1. http://www.kfa.pl/oferta/baterie/natryskowe/termosta
    tyczne/standard/
    2. http://www.kfa.pl/oferta/baterie/natryskowe/termosta
    tyczne/classic/
    3. http://www.kludi.com/pl/produkte-situationen.php?id=
    794&serid=38&sit=2

    W sumie najbardziej pasuje mi pierwsza pozycja pod względem ceny (można
    dostać ją dostać za mniej niż 250zł) jak i wielkości.

    Używa ktoś tej baterii i może się wypowiedzieć na jej temat? W necie w sumie
    nie ma negatywnych opinii, tylko teksty w stylu "sprzedawca twierdził, że
    bardziej awaryjne niż firmy XXX", nie poparte konkretami...
    Zwykłe baterie KFA znam i do tej pory nie miałem zastrzeżeń. Wyczytałem już,
    że baterie termostatyczne w tym przedziale cenowym to produkty składane na
    chińskich podzespołach, itd. Miał ktoś do czynienia z awarią takiej baterii?
    Serwis jest sprawny?

    Będę również wdzięczny za ewentualne opinie o pozostałych dwóch pozycjach (a
    już szczególnie za porównanie do pozycji nr 1).

    Bardzo proszę o darowanie sobie porad w stylu: "tylko Grohe", itp. Limit
    zakupu to 350zł. Ma posłużyć ok. 3 lata, co przy gwarancji 3/5 lat
    udzielanej na wskazane baterie wydaje się realnym założeniem.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 2. Data: 2010-04-02 17:59:13
    Temat: Re: Bateria termostatyczna
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czabu wrote:
> [...]
    >
    > zamierzam kupić baterię termostatyczną natryskową. W grę wchodzą te z
    > niższej/średniej półki w okolicach 300zł.

    mam tę kludi i chodzi dobrze już ok roku...

    o kfa mam raczej złe zdanie

  • 3. Data: 2010-04-02 18:29:42
    Od: "aliali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zakupu to 350zł. Ma posłużyć ok. 3 lata, co przy gwarancji 3/5 lat
    > udzielanej na wskazane baterie wydaje się realnym założeniem.

    Ja używam od kilku lat tej z pozycji 2.
    Mam jeszcze z tej serii wannową. Działają bez żadnych zastrzeżeń.

  • 4. Data: 2010-04-02 20:44:08
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    Czabu wrote:

    > zamierzam kupić baterię termostatyczną natryskową. W grę wchodzą te z
    > niższej/średniej półki w okolicach 300zł.

> [...]

    Mam kolejny rok kfa wannową. Złego słowa... No, poza tym, że gładkie
    pokrętło to ręką od mydła to trudno obrócić :-)
    Natomiast żałuję zakupu baterii termostatycznej duschy. Po miesiącu
    pokrętła się kiwają, a do tego jest powoooolna.

    --
    sendilkelm

  • 5. Data: 2010-04-04 15:02:04
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sendilkelm" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mam kolejny rok kfa wannową. Złego słowa... No, poza tym, że gładkie
    > pokrętło to ręką od mydła to trudno obrócić :-)

    Trudno obrócić bo ciężo chodzi, czy po prostu używasz za dużo mydła? ;-)

    > Natomiast żałuję zakupu baterii termostatycznej duschy. Po miesiącu
    > pokrętła się kiwają, a do tego jest powoooolna.

    Tej marki do tej pory nie brałem pod uwagę, ale dzięki za informację, przyda
    się potomnym ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 6. Data: 2010-04-04 15:04:42
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > o kfa mam raczej złe zdanie

    Poparte jakimś doświadczeniem, czy to po prostu Twoje odczucie? Pytam bez
    złośliwości...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 7. Data: 2010-04-04 20:17:00
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2010-04-02 22:44, sendilkelm pisze:

    > Mam kolejny rok kfa wannową. Złego słowa... No, poza tym, że gładkie
    > pokrętło to ręką od mydła to trudno obrócić :-)

    Ten problem dotyczy też Kludi. I nie, żeby jakoś specjalnie ciężko
    chodziła. I mydła też specjalnie nie trzeba. Po prostu jak ręce są mokre
    to się ślizgają po chromowanych powierzchniach i już.
    Nie wiem jakim trzeba być kretynem żeby robić prawie okrągłe pokrętła w
    bateriach.

    --
    Jacek Midura

  • 8. Data: 2010-04-05 20:55:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czabu wrote:

    > Poparte jakimś doświadczeniem, czy to po prostu Twoje odczucie? Pytam
    > bez złośliwości...

    trochę doświadczeniem (jako instalatora) :)

    kiedyś wtopiłem z bateriami KFA i była zabawa z wymianami na gwarancji.

    Praktycznie żądna znana mi hurtownia nie poleca KFA :)

  • 9. Data: 2010-04-05 20:56:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Midura wrote:

> [...]
    > mokre to się ślizgają po chromowanych powierzchniach i już.
    > Nie wiem jakim trzeba być kretynem żeby robić prawie okrągłe pokrętła

    masz jakieś dziwne ręce.

  • 10. Data: 2010-04-06 04:49:20
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2010-04-05 22:56, Marek Dyjor pisze:

    > masz jakieś dziwne ręce.

    Na szczęście snu z oczu mi ta diagnoza nie spędza, tym bardziej że, jak
    widać, nie jestem odosobniony.

    --
    Jacek Midura